Wednesday, June 22, 2005

X---------------------x-->

Image hosted by Photobucket.com
pRiMera ciTa desPués dE tAnto biChitO.
múSicA rOmántiCa, alCoHol en el liVing, un HomBre argeNtino, uNa gaLlega.
èl, la aBraza fueRtemeNte Con uNa Mano y coN la otra LE toca poderOsameNte el cUlo.
elLa, le bEsa caRiñosaMeNte el cUello, dEspacio cOn cAriño mIEnTras inteNta bajar el ardOr argEntino quE la Está incoModaNdo.
èl bruscAmEnte Se sepAra 10 cm y afiRma, "tù bUscAs amOr",
"hOmMbreEeee aMooOr (pieNso aNtes De segUir No se vAya a Joder El pOlvo)
bueNooo amOr cOn seXo clAro... Y tú?"
"SEXo viOLENto",
" buEno yo me vOy a mi cAsa, me llAmAs Un tAxi?"

6 Comments:

Blogger La Bona dice...

A very well written blog. Keep it up ...

Hi there

Apologies for posting an off topic question here.

I am invitation your views on ABORTION in order to present a case to help those in the developing world.

I personally see abortion as a NECESSARY EVIL and that unwanted pregnancy is not only a personal problem and it is also a very real problem for the society at large.

Do you think it is right to burden say a 15 years old school-going girl with a new life when she is yet to have any economic mean to sustain herself and obviously, most girls of her age are not mentally ready for a family life. Furthermore, is it fair to rob her of her career, aspiration, dream etc., in the name of preserving a life that is yet to be fully developed.

If you have an opinion, please email it to me at divinetalk@gmail.com or if you wish, you may post your comment here: Your Onions Counts!

8:38 PM  
Blogger venganza morena dice...

esToS cOmenTariOs sólo Me puEdEn llegAr a Mi,
la Puta mAdrE!.

1:03 PM  
Anonymous carlos dice...

jajaja... entonces mejor no digo nada.

hoy estamos de lluvias!

impresionante tus libros dedicados.

*

4:15 PM  
Anonymous lokura dice...

mis compañeros son todos argentinos... y ellos mismos se definen como " piratas" lo dice todo.. besos mil y curiosa tu pag, vuelvo seguro.

5:40 PM  
Blogger pulga atómica dice...

si me habré sentido así... muy buenos experimentos, venganza
besos,
Nani

10:52 AM  
Anonymous fer dice...

harto del sexo. sin amor.

una española en buenos aires? podrìas romper algùn que otro corazòn. por cierto que bonito el corazòn antiaborto eh?

6:16 PM  

Post a Comment

<< Home